Səhifələr

суббота, 10 мая 2025 г.

Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə 8-cı qrant müsabiqəsi üzrə qalib olmuş “Sağlam Psixologiya-Güclü təhsil” layihəsi

Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə 8-cı qrant müsabiqəsi üzrə qalib olmuş “Sağlam Psixologiya-Güclü təhsil”  “Layihəsi monitorinqinə “Demokratik Gənclər” İctimai Birliyin sədri Azərbaycanda Təhsil eksperti olan Ramil Süleymanovu bu layihəyə ekspert kimi dəvət etmişdir. Layihə boyunca həyata keçirilən dərslər olduqca maraqlı olmuşdur.Aparılan monitorinq zamanı əldə olunmuş maraqlı nəticələr:

Psixoloji işin məzmu
nu

Aparılan psixoloji iş zamanı aşağıdakı məqsədlər əsas götürülmüşdür.

-Şagirdlərin diqqət səviyyəsinin öyrənmə tərzini özünüqiymətləndirməsini

müəyyənləşdirmək

-Şagirdləri öyrənmə tərzləri ilə tanış etmək öyrənmə tərzlərinin effektiv üsullarını

araşdırmaq

-Şagirdlərdə özgüvən problemləri və onların aradan qaldırılması yollarını izah

etmək

-Şadirdlərə sinfin qaydalarını və prosedurlarını izah etmək

-Müəllimlərə səriştəli müəllim haqqında maarifləndirmək

-Müəllimlərə temperament tipi haqqında məlumatlandırmaq

-Müəllimlərin temperament tipini müəyyənləşdirmək

-Valideynləri maarifləndirmək və valideynlərin övladları haqqında düşüncələrini

öyrənmək üçün anket sorğu keçirmək

Burdon diqqət’’ testi, öyrənmə tərzlərini müəyyən etmək üçün ‘’Öyrənmə tərzləri,

VAK ‘’ testi , şagirdlərin özgüvəninin səviyyəsini ölçmək üçün’’

Özünüqiymətləndirmə’’ testi keçirilmişdir . Bundan əlavə şagirdlərə ‘’Şagirdlərdə

özgüvən problemləri və onların aradan qaldırılması yolları ‘’, ’’Öyrənmə tərzləri

nədir ?,Bizim üçün hansı öyrənmə tərzi effektivdir’’, ’’Sinfin idarə olunmasında

qayda və prosedurların öyrədilməsi ‘’adlı təlimlər keçirilmişdir

Müəllimlərlə ‘’ Səriştəli müəllim kimdir? . Müəllim və şagird münasibətlərinin

nizama salınmasında müəllimin rolu və temperament tipinin

müəyyənləşdirilməsi’’ adı altına təlim keçirilmişdir.Müəllimlərlə ‘’Temperament

tipinin müəyyənləşməsi ‘’mövzusunda test keçirilmişdir.

Комментариев нет:

Отправить комментарий