STEM təlim texnologiyası – texniki və təbiət fənlərin tədrisində orta məktəbin ənənəvi nəzəriyyə əzbərlətmə üsullarından fərqli olaraq, “layihə əsaslı öyrətmə” vasitəsilə elmi-texniki biliklərin gündəlik həyatda necə tətbiq olunmasını təhsilalanlara aşılayır. STEM termini Science - təbiət elmləri, Technology - texnologiya, Engineering - mühəndislik ve Mathematics - riyaziyyat sözlərinin ilk hərflərindən götürülmüşdür. Təhsildə istifadə olunan yeni təlim texnologiyalarından biridir. Bu tədris metodunda riyaziyyat, texnologiya, mühəndislik, təbiət fənnlərinin tədrisinin aylıqda yox, birlikdə əlaqaləli şəkildə həyata keçrilməsi nəzərdə tutulur. Hal–hazırda ən çox tətbiq olunduğu ölkələr ABŞ, İngiltərə, Finlandiya, Koreya və Almaniyadır. Bu təlim texnologiyasının əsas məqsədi şagirdlərdə “XXI əsr bacarıqları”nı formalaşdırmaq və inkişaf etdirməkdir. Bu tədris üsulunda şagirdlər riyaziyyat və təbiət fənlərində öyrəndikləri müxtəlif məlumatları gündəlik həyatlarında qarşılarına çıxan müxtəlif problemlərə, müxtəlif layihələrdə tətbiq etməklə öz yaradıcılıqlarını, komanda şəkilində işləmək bacarıqlarını, məntiqi təfəkkürlərini, problem həll etmə bacarıqlarını inkişaf etdirirlər.
Müsahibimiz
Bakı şəhər 32 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, Mustafazadə
Natəvan Oruc qızıdır.
Natəvan
müəllimə bildiyim qədər dərs deiyiniz şagirdlərnizlə bərabər Təhsildə inkişaf
və innovasiyalar üzrə 4-cü qrant müsabiqəsi üzrə qalib olmuş, "Təhsildə
Yeni inqilab-ROBOTİS STEM LV 2 Robotexnika avadanlığı olə tədris prossesinin
qurulması" layihəsində iştirak etmisiniz. Bu layihə haqqında Sizin fikirlərinizi
bilmək istərdim.
əhsildə
inkişaf və innovasiyalar üzrə IV qrant müsabiqəsində yer almış STEAM layihəsini
Nizami rayonu Məzahir Rüstəmov adına 32 N-li tam orta məktəbin 3-cü və 4-cü
sinif şagirdlərinə hazırda layihə rəhbəri Ramin Süleymanov tədris edir.İlk
vaxtlarda şagirdlər sanki bir qaranlıq meşədə idilər.Günü-gündən işıq yolu
taparaq ,bu sirli aləmin bir hissəsini öyrənmiş oldular.Layihənin məqsədi təbii
ki,istedadlı şagirdlərin aşkar olunmasıdır.Deyərdim ki,şagirdlərimdə İKT
bacarıqlarının təkmilləşdirilməsinə dair fəaliyyətlər işləyərək
robototeknikanın ümumilikdə çox sevmiş oldular.Təlim müddəti yaradıcı işləri
ilə məni və layihə rəhbərini təəccübləndirdilər.Şagirdlərimin bu qədər irəli
getməkləri məhz Ramin müəllimin sayəsində əldə olundu.Hər bir şagirdə fərdi
yanaşmağı və onlara stimul verməyi,psixoloji dəstəyi vasitəsi ilə yeni
fəaliyyətlər yaratmış oldular.Məhz bunun üçün də Ramin müəllimə dərin
minnətdarlığımı bildirirəm.
Natəvan
xanım bu layihə Sizə nə verdi? Bu təlimin iştirakçısı olduğum üçün özümü çox
şanslı hesab edirəm. Çünki təlim müddəti ərzində bir çox yeni metodologiyalarla
tanış oldum, microbit, Tinkercad istiqamətində, 3D printerlərin iş prinsipləri
haqqında ətraflı məlumat və biliklər əldə etdim, layihələr üzərində işləməyi
öyrəndim. Eyni zamanda bu təlimdə ən son texnologiyalarla
tanış olmaq imkanı qazandıq.
Hazırladı: Demokratik Gənclər İB-nin KİV-lə iş üzrə mütəxəssisi
Ayla Eyvazova

Комментариев нет:
Отправить комментарий