Əsas məqsəd müdavimlərə yaradıcı STEAM təhsili verməkdir fikirləri müsahibimiz Bakı şəhər 234 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, "Demokratik "Demokratik Gənclər"İctimai Birliyinin Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar Departamentinin baş mütəxəssisi , STEAM KİDS”-Uşaqlar üçün Robot Qurma
və Proqramlama Kursu layihəsinin rəhbəri Borayevadır.
Rəna xanım bu Azərbaycan təhsilində müasir innovativ yanaşmalar özünü göstərməkdədir. Bu yanaşmalardan biri də STEAM istiqamətli layihələr və dərslərdir. Bu haqda Sizin fikrinizi bilmək istərdik. Son illərdə STEM təhsilin erkən təsirinin yalnız orta məktəbdə və kollecdə deyil, həm də daha geniş mənada bütün həyat boyunca insanların uğurlu olmasını təmin etməsinə dair çoxsaylı sübutlar ortaya atılır. Azərbaycan Təhsil Nazirliyinin xətti ilə 2019-2020-ci illərdə Bakının bir çox məktəblərində STEM dərsin keçirilməsi ilə əlaqədar pilot layihə qəbul olunub. Bununla bağlı Azərbaycandan 50 müəllim STEM təhsili almaq üçün İsrailə 1 aylıq treninqlərə cəlb olunub. Ümumiyyətlə, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə STEM və STEM yönümlü aşağıdakı tədbirlər keçirilmişdir.
Təbiət elmləri və
riyaziyyat sahəsində erkən təhsil yetkin
yaşda insanın ictimai-iqtisadi statusunu qabaqcadan müəyyən edir. 2018-ci ildə təşəbbüslərin geniş spektrinə
cavab verən daha çox pedaqoq və ekspert erkən STEM-i dəstəkləyiblər. Boston Elm
Muzeyi və Nyu-Hemşir Universiteti kimi, tərəfdaşlar elementar STEM müəllimlərinə yönəlik yeni
proqramları hazırlayıb. Həmçinin, bu mövzu üzrə partnyorların əməkdaşlığı qeyd edilə bilər. Dövlət təhsil və biznes koalisiyasının birgə
səyləri ilə layihə qrupu ibtidai sinif müəllimlərinin rəqəmsal savada və informatika üzrə
hazırlığına yönəlib. Heising-Simons Fondu aşağı gəlirli ailələrdən olan şagirdlərin
riyazi proqramlarını maliyyələşdirir. Nyu-York Elm Zalı öz Yaradıcılıq
Hesablama Akademiyasını yaradaraq immiqrant ailələrdən olan 3-4-cü sinif
şagirdlərinə hesablama düşüncəsinin inkişafına dəstək göstərməyə başladı.
Rəna xanım bildiymiz kimi artıq Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən 4-cü ildir ki, keçirilən Təhsildə inkişaf və İnnovasiyalar üzrə qrant müsabiqəsində qalib gələn bir neçə STEAM istiqamətli layihələrin təlimçisi kimi fəaliyyət göstəririsiniz. Bu haqda məlumat verməyinizi xahiş edirik:
İlk öncə bildirmək istərdim ki, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən 5-ci ildir ki, keçirilən Təhsildə inkişaf və İnnovasiyalar üzrə qrant müsabiqəsi Azərbaycan təhsilində xüsusi bir yeri və çəkisi vardır. Bu biz müəllimlərin öz innovativ ideyalarını həyata keçirmək üçün, bir trampilin rolunu oynayır.
Təlimçi kimi əməkdaşlıq etdiyim layihələr haqqında bildirmək istərdim ki, bu layihələrin əsas məqsədində STEAM texnologiyaları durur. Təlimdə müdavimlərə Micro:bit, Robotkodlaşma və Tinkercad proqramlarından istifadə edərək, iki istiqamətdə şagirdlər və gələcəkdə təlimçi kimi bu layihələrdə işləyə bilən müdavimlərin hazırlanmasını həyata keçirirəm.
Fikirlərimi yekunlaşdıraraq demək istərdim ki, STEAM
Hərəkatı və uşaqların öz istehsal hissəsini xarakterizə edən Maker Hərəkatı
araşdırılmalı və bilinməlidir. STEAM nədir? STEAM, genişlənməsində, Elm,
Texnologiya, Mühəndislik, Sənət və Riyaziyyat elmlərini və konsepsiyalarını əhatə
edir. Bütün bu elmlərin inteqrasiyası ilə birlikdə uşaqlarda analitik düşüncə və
problem həll etmə bacarıqlarını təmin etməyi hədəfləyir. Bu çərçivədə STEAM
daha çox performans tələb edən təlim proqramlarında və musiqi və rəsm kimi bədii
dərslərdə istifadə edilə bilər. Performans tələb edən təlimləri açsaq, idman fəaliyyətləri,
teatr tamaşaları və eksperimental fəaliyyətlərdən danışmaq olar. STEAM ilə
problemləri həll etmə qabiliyyətinə sahib, qarşılaşdıqları vəziyyət qarşısında
analitik düşünən, şərh gücünə sahib, həll yönümlü araşdırma edə bilən, yenilikçi
və geniş təsəvvürə sahib olan şəxsləri yetişdirmək məqsədi daşıyır.


Комментариев нет:
Отправить комментарий