пятница, 11 ноября 2022 г.

“Məktəb - icma (valideyn) münasibətlərinin təşəkkülü və inkişaf etdirilməsi” layihəsi uğurla davam edir.


“Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nda qeyd olunduğu kimi, təhsildə idarəetmənin ictimailəşdirilməsi prosesi sürətlənməkdədir. Təhsil strategiyasının uğurla həyata keçirilməsində və təhsilin keyfiyyətinin dayanıqlı yüksəlişində maraqlı tərəflərin (“Valideyn icmaları”, “Qəyyumlar şurası”, “İctimaiyyət”) cəlb olunması idarəetmənin keyfiyyətini və səmərəliliyini artırır.

 “Azərbaycan 2020: gələcəyə baxış” İnkişaf Konsepsiyasından irəli gələrək ana və uşaqların sosial müdafiəsi və mühafizəsinin gücləndirilməsi, BMT-in ratifikasiya olunmuş “Ailə öhdəlikləri olan işçilər haqqında Konvensiya”sına uyğun olaraq, işləyən valideynlərin uşaqlarının təlimi ilə məşğul olması dəstəklənəcəkdir.

 Bakıdakı 37 nömrəli tam orta məktəb Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin “Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə VI qrant müsabiqəsi”ndə “Məktəb - icma (valideyn) münasibətlərinin təşəkkülü və inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində hazırladığı layihəsi ilə qalibi olmuşdur. 


Bu gün ki, qonağımız, Bakı şəhər 37 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Məhəbbət Əsgərovadır. Məhəbbət xanım bu layihə haqqında bizimlə öz dəyərli fikirlərini bölüşəcəkdir. 


Layihənin məqsəd və vəzifələri:

 

1. Uşaqların davamlı inkişafına yönəlmiş pedaqoji fəaliyyətə dəstək vermək məqsədilə valideynlərin sistemli şəkildə pedaqoji-psixoloji maarifləndirilməsi üçün “Səriştəli valideynlər” proqramının hazırlanması və tətbiqi;

 

2. Maraqlı tərəflərin nümayəndələrinin iştirakı təmin edilməklə təhsil müəssisələrinin dövlət-ictimai xarakterdə (Valideyn-Müəllim Assosiasiyası, İdarəedici Şura, Qəyyumlar Şurası və s.) idarə olunmasının təmin edilməsi;

 

3. Məktəb və icmanın maraqlarının uzlaşdırılması, əlaqələrinin möhkəmləndirilməsi, icma üzvlərinin məktəbdə gedən proseslərlə tanış edilməsi, onların məktəbə etibarını və etimadını artırmaq üçün “Məktəb-icma klubu”nun yaradılması.

 


Məktəb-valideyn münasibətləri birbaşa şagirdlərin nailiyyətlərinə və məktəbdə təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amildir. Valideyn təhsilə, məktəbə pozitiv münasibət bəsləməklə, övladı üçün əlverişli təhsil mühiti yaratmaqla şagirdin nailiyyətinin yüksəldilməsinə birbaşa təsir göstərir


Layihə çərçivəsində artıq ilk dəyirmi masa keçirlmişdir. Bundan əlavə olaraq, şagird və müəllimlərlə psixoloji sorğu keçirilmişdir. Soğguları bu sahədə geniş təcrübəyə malik olan, "Demokratik Gənclər"İctimai Birliyi həyata keçirmişdir. Eyni zamanda bu layihə şərçivəsində oktyabr ayından başlayaraq, müəllimlərlə silsilə təlimlərə baılanılmışdır. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий