-“Biz şagirdləri sinif otağında,
dərs zamanı kəşf etməliyik!
Müəllim öz təlim konsepsiyasını
yarada biləndə sinif
“sehirli məkana”, müəllim isə
qabaqcıl müəllimə çevrilir.
Hal-hazırda Azərbaycan təhsilində "Sinifin idarə edilməsi" prosesində müəllim - şagird münasibətlərində kifayət qədər problem yaşanır. Bu da ondan irəli gəlir ki, müasir dövrün tələblərinə uyğun sinifin idarə edilməsi və dərs prosesinin idarəedilməsi istiqamətində pedaqoji heyət arasında kifayət qədər məlumat azlığı var.
Müəllim-şagird münasibətlərinin
düzgün qurulması, ilk növbədə, müəllimin
müasir dövr üçün xarakterik olan qabiliyyətlərin olmasını zəruri tələb kimi
qarşıya qoyur.
Dövrün tələblərinə uyğun məktəb
formalaşdırmaq, müasir düşüncəli, savadlı və vətənpərvər şagird yetişdirmək
üçün ümumi təhsil müəssisələrində, ilk növbədə, idarəetmənin və tədrisin düzgün
təşkil olunması vacibdir. Məhz buna görə də məktəblərdə təhsilverənlərə
"Sinifin idarə edilməsi" üzrə təlimlərin keçirilməsi məqsədəuyğundur.
2022-ci tədris ilində Təhsildə
İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə keşirilən VI qrant müsabiqəsində “Sinifin idarə edilməsi “ üzrə layihə qrant
qazanmış, 01.11.2022- ci ildən etibarən
74 nömrəli tam orta məktəbdə layihənin icrasına start verilmişdir. 74 nömrəli məktəbdə
baş tutan təlimləri Təlim Peşəkar
İnkişaf və Keyfiyyət Mərkəzinin direktoru Ramil Süleymanov və telimçi- metodist
Elnurə Kamranlı tədris edir. Təlimlərə 74 nömrəli məktəbin kolektivi və digər məktəblərin
təhsil işçiləri də cəlb olunmuşdur. Təlimdə dövrün tələblərinə uyğun məktəb
formalaşdırmaq, müasir düşüncəli, savadlı və vətənpərvər şagird yetişdirmək
üçün ümumi təhsil müəssisələrində, ilk növbədə, idarəetmənin və tədrisin düzgün
təşkil olunması üzrə proqram tədris olunur.
"Sinifin idarə edilməsi"
üzrə təlimlərin keçirilməsi təhsilin inkişafı üçün xüsusi önəm daşıyır. Bu
baxımdan belə bir üzrə təlimlərin müəllimlər üçün keçirilməsi aktual məsələdir.
“HundrED” Qlobal Təhsil Təşkilatının rəhbəri - məşhur ideolist Saku Tuominen Finlandiyanın təhsil təcrübəsi və müəllimlərinin uğuru haqqında danışarkən əsas səbəb olaraq ölkəsində müəllim hazırlığının yüksək səviyyədə olduğunu vurğulayıb:
“Finlandiya müəllimlərinin təlimi, onların hazırlığı ilə bağlı çox yaxşı bir sistem qurulub. Finlandiyada müəllim təlimi yüksək səviyyədədir və orada bir çox insan müəllim olmaq istəyir.
Digər bir amil də etibardır.
Finlandiyada müəllimlərə çox böyük inam və etimad vardır. Bu səbəbdən də orada
müəllimlər həyatları boyu bu işdə qalırlar.
Təlimlər sinifin idarəedilməsində
müəllim-şagird münasibətlərini tənzimləmək məqsədi ilə müəllimləri müasir dövr
üçün xarakterik olan qabiliyyətlər ilə təlimatlandırmaq və bu istiqamətdə "Sinifin idarə edilməsi üzrə təlim"in
keçirilməsini hədəfləyir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий