Orta məktəblərdəki tədris proqramları ilbəil dəyişilir. Xüsusilə də kurikulumun tətbiqindən sonra bu dəyişiklik daha çox nəzərə çarpıb. Çox yox, 5 il əvvəlin dərslikləri ilə indikiləri müqayisə etsək, aradakı fərqi aydın görərik.
Yeni dərsliklərin şagirdləri şifahi nitqə yönəltməsi,
onlarda məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirməsi müsbət hal olsa da, çoxları
proqramın çətinliyindən şikayətçidirlər.
Xüsusilə də riyaziyyat proqramında bir vaxtlar XI sinfə
salınan mövzuların indi aşağı siniflərdə tədrisi birmənalı qarşılanmır.
PİK 2020 MMC-nin apardığı mönitoriqn nəticəsi kimi mövzu
ilə bağlı riyaziyyat müəllimlərinin fikirlərini öyrənib.
“İndi dərsliklərə
salınan bəzi mövzular əvvəlki məktəb proqramında yox idi, yalnız ali məktəbdə
keçirilirdi. Son illərdə isə onlar artıq orta məktəb dərsliklərinə də əlavə
olunub. Məsələn, əvvəl “Ehtimal nəzəriyyəsi” mövzusu XI siniflərdə
keçirilirdi. Amma indi bu mövzu qısa formada da olsa, VI-VII siniflərə gətirilib.
Bu, sadəcə bir nümunə idi. Proqrama əlavə edilən digər mövzular da var”.
O, proqramdakı bu dəyişikliklərin uşaqların dərsi qavramasına çətinlik yaratdığını deyib:
“III fənn bloku üzrə imtahan verən şagirdlər
Riyaziyyatdan daha çox çətinlik çəkirlər. Qeyd edim ki,
imtahana hazırlaşan şagirdlərin çoxu aşağı siniflərdə dərs oxumur, X-XI
sinfə çatanda repetitor yanına getməyə, oxumağa başlayırlar. Belə olduqda
Riyaziyyat onlara çox çətin gəlir. Üstəlik, vaxt azlığı da problem yaradır”.
Müəllimin fikrincə, problemi aradan qaldırmaq üçün
uşaqlar üçün əyləncə xarakterli, hədiyyəli sualları tərtib etmək olar. Bu, çətin
mövzuları belə onlar üçün maraqlı hala gətirəcək:
“Çətin mövzunu humanitar yönümlü şagirdə asan başa salmaq
üçün praktiki izahlara üstünlük vermək lazımdır. Şagirdlərin çətinlik çəkdiyi
mövzulara proqramda çox vaxt ayırmaq, mövzunu onlara sadə izahlarla mənimsətmək,
humanitar yönümlü şagirdlərin çətinlik çəkdiyi mövzulara üstünlük vermək
lazımdır”.
Təhsildə inkişaf və
innovasiyalar üzrə VI qrant müsabiqəsində qalib olmuş daha bir uğurlu layihənin
qalibi Füzuli rayon 50 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Günel Kazımovadır. Bu
həyata keçirilən layihə yuxarıda göstərilən mövcud problemləri artıq qradan
qaldırmağa başlamışdır.
Комментариев нет:
Отправить комментарий