Uşaq iflici, epilepsiya, beyin travmaları, qəzalar və irsi faktorlar səbəbindən qüsurlu uşağa sahib olan ailələr, normal tempdə həyatı davam etdirə bilmirlər. Çünki uşaq baxımının gətirdiyi müəyyən çətinliklər mövcuddur. Bu ailələrdə maddi dəstəklə yanaşı mənəvi dəstək də mütləq şəkildə olmalıdır.
Bir uşağın ailəyə gətirdiyi
xoşbəxtlik müzakirə edilməzdir. İnkişaf edib danışmağa, yeriməyə başlayıb ilk vərdişlərini
qazandıqca övlad sahibi olmağın gətirdiyi çətinliklər də ortaya çıxamağa
başlayır. Bununla yanaşı qüsurlu uşaqların valideynləri bu gözəllikləri eyni tərzdə
və eyni tempdə yaşaya bilmir. Keçirilən qəzalar, xəstəliklər və ya bəzi irsi səbəblərdən
dolayı müəyyən qrup uşaqlar üçün inkişaf uzun müddəti əhatə edir. Autizm, down
sindromu, uşaq iflici, epilepsiya, baş və ya beyin travmaları kimi sağlamlıq
problemləri bu uşaqların bir çox funksiyasına mənfi şəkildə təsir edir. Buna
görə də qüsurlu şəxsin valideynləri kimi digər yaxın insanlar da problemin gətirdiyi
çətinliklərlə qarşılaşırlar. Bəzi qüsurlu uşaqlar bir yerdən başqasına getmə,
yemək yemək, su içmək kimi adi işlər üçün belə valideynlərinin və ya
yaxınlarının qayğı və dəstəyinə möhtacdırlar. Ailədə
qüsurlu fərd olduğu zaman onun dərəcəsinə əsasən ailənin bir üzvü; xüsusən də
ananın vaxtının çoxunu uşaqla keçirməsi qənaətinə gətirib çıxarır. Ana müəyyən
bir sahə üzrə fəaliyyət göstərirsə, məcburiyyət qarşısında qalaraq işdən
uzaqlaşa bilər. Müalicə və reabilitasiya prosesi bir çox qüsurlu şəxs üçün uzun
müddət və əməklə yanaşı müxtəlif sağlamlıq mərkəzlərinə getməyi, bir çox mütəxəssislə
görüşüb tibbdə və əlaqədar digər elm sahə və tətbiqlərindəki inkişafları təqib
etməyi tələb edir. Bunun iqtisadi istiqaməti olduğu qədər fiziki və psixoloji cəhd
tələb edən istiqaməti də mövcuddur. Son illərdə bu mövzuda həm dövlətin həm də
qeyri-hökumət təşkilatlarının dəstəyi artmaqla yanaşı belə ailələrə dəstəklə
bağlı müxtəlif maarifləndirici tədbirlər təşkil edilir. Bəzi valideynlər isə
qüsurlu uşaqları ilə maraqlanarkən digər övladlarına qarşı qeyri-kafi münasibət
bəsləyirlər. Valideynlərin vaxtının çoxunu qüsurlu uşağıyla keçirmək məcburiyyətində
olması, sosial həyatdan qopmasına da gətirib çıxara bilər.
Həyata keçirdiyimiz layihə çərçivəsində qarşımıza
qoyduğumuz əsas məqsəd: Bu şagirdləri cəmiyyətə qazandırmaq, eyni zamnda . onların
valideyinlərinin maarifləndirilməsinə nail olmaqdır.
Bizim
dərslərimiz zamanı onların fiziki qabiliyyətləri və xüsusi istedadları
yoxlanılır. Daha sonar, hər bir uşaqla fərdi məşğələlər keçirilir: "Biz əvvəlcə
uşaqları testlərlə fiziki qabiliyyətlərini yoxlayırıq. Biz hər bir uşaq üçün
onların psixoloji pasportunu hazırlayırıq. Hər bir uşağın temprament tipi aydın
olandan sonra onunla fərdi məşğul oluruq. Təzə başlayanda uşaqların özünə inamı aşağı səviyyədə olur.
Biz bu məşğələlərlə onların özünə inamını qaytarırıq. Bu məşğələlər şagirdlərin
gələcək inkişafı üçün olduqca müsbət əhəmiyyət daşıyır. Hər hansı ailədə əgər
fiziki qüsurlu uşaq varsa o zaman onun özü ilə bərabər valideyininin də
psixoloji yardıma ehtiyacı var".
Комментариев нет:
Отправить комментарий