суббота, 19 ноября 2022 г.

Özünü Riyaziyyatda tapanlar

 #Granteduaz

#VIQrantmüsabiqəsi


“Təhsil millətin gələcəyidir” deyən xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyev hər zaman təhsil sahəsinə yüksək qayğı ilə yanaşırdı.
 Ulu öndərin siyasi xəttini ğurla davam etdirən ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin göstərdiyi qayğı sayəsində təhsilin inkişafı dövlət siyasətinin əsas prinsiplərindən birini təşkil edir. Kənd məktəblərinin olimpiadalarda iştirakı sevindirici haldır. İşğaldan azad edilmiş bölgələrdən olan uşaqlar da öz yurdlarına qayıtdıqdan sonra olimpiadalarda iştirak edəcək, öz rayon, kənd məktəblərini təmsil edəcəklər.Riyaziyyat fənninin
uğurla davam etdirən ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin göstərdiyi qayğı sayəsində təhsilin inkişafı dövlət siyasətinin əsas prinsiplərindən birini təşkil edir. Kənd məktəblərinin olimpiadalarda iştirakı sevindirici haldır. İşğaldan azad edilmiş bölgələrdən olan uşaqlar da öz yurdlarına qayıtdıqdan sonra olimpiadalarda iştirak edəcək, öz rayon, kənd məktəblərini təmsil edəcəklər.Riyaziyyat fənninin
  tədrisində yeni təlim texnologiyaların tətbiqinin məqsədi fəal təlimin, habelə, kurikulumun prinsiplərini həyata keçirməkdən ibarətdir. Başqa sözlə desək, müəllim və
məqsədi fəal təlimin, habelə, kurikulumun prinsiplərini həyata keçirməkdən ibarətdir. Başqa sözlə desək, müəllim və
  şagirdlərin  fəaliyyətinə  aid edilən müasir təlim metodları riyaziyyat fənni üzrə təhsil standartların reallaşdırılması, təlim nəticələrinin həyata keçirilməsi, təlimə verilən əsas tələblərin yerinə yetirilməsi və s. bu kimi vacib psixoloji, metodiki faktorları özündə ehtiva edən Milli urikulmun tələblərinə cavab verməyə əsaslanır. aid edilən müasir təlim metodları riyaziyyat fənni üzrə təhsil standartların reallaşdırılması, təlim nəticələrinin həyata keçirilməsi, təlimə verilən əsas tələblərin yerinə yetirilməsi və s. bu kimi vacib psixoloji, metodiki faktorları özündə ehtiva edən Milli urikulmun tələblərinə cavab verməyə əsaslanır. Riyaziyyatın  tədrisində müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi dedikdə  bu fənn üzrə optimal didaktik proseslər, proseslər,  məqsədə nail olmaq, təhsil vəzifələrini həll etmək yollarının məcmusu həll etmək yollarının məcmusu  başa düşülür. Məqsəd düşülür. Məqsəd  şagirdin fikirlərinə, bilik, bacarıq, davranış və hisslərinə fasilitatorluq etməklə təlim nəticələrini ldə etməkdir. bilik, bacarıq, davranış və hisslərinə fasilitatorluq etməklə təlim nəticələrini əldə etməkdir.
Düşünürəm ki, müasir təlim texnologiyaları prinsiplərinin mahiyyətindən irəli gələn əsas yanaşmaları şagirdlərin maraq və tələbatlarına, onların yaş psixologiyasına, sosial yaşam tərzinə, bilik səviyyəsinə, imkan və qabiliyyətlərinə yönəltməklə, tədris prosesində idrak fəallığını, fasilitator dəstəyi ilə öyrənməni, zəruri olan informasiyaları müstəqil əldə etməklə ondan düzgün istifadə etməyi, əməkdaşlığı, şagirdyönümlülüyü reallaşdırmaqla pedaqoji texnologiyaların səmərəli tətbiqinə nail olmaq olar. prinsiplərinin mahiyyətindən irəli gələn əsas yanaşmaları şagirdlərin maraq və tələbatlarına, onların yaş psixologiyasına, sosial yaşam tərzinə, bilik səviyyəsinə, imkan və qabiliyyətlərinə yönəltməklə, tədris prosesində idrak fəallığını, fasilitator dəstəyi ilə öyrənməni, zəruri olan informasiyaları müstəqil əldə etməklə ondan düzgün istifadə etməyi, əməkdaşlığı, şagirdyönümlülüyü reallaşdırmaqla pedaqoji texnologiyaların səmərəli tətbiqinə nail olmaq olar.
  1. Ənənəvi yanaşmadan, passiv təlimdən, avtoritarlıqdan uzaq, demokratik münasibətlər əsasındaformalaşan yeni təlim texnologiyaları “Müəllim-bələdçi-şagird isə tədqiqatçı” prinsipini əsas tutur. Öyrənən və öyrədən  bərabərhüquqludur! Riyaziyyat fənnində müasir təlim texnologiyanın tətbiqi üçün müəllim aşağıda sadalanan müəyyən əməliyyatları həyata keçirməlidir:
  2. * Ən yeni praktik bilikləri toplamaq;
  3. * Pedaqoji prosesi təşkil etmək;
  4. * Təlim strategiyalarını həyata keçirmək;
  5. * Təlimin təşkilinə verilən əsas tələbləri ödəmək;
  6. * Bilikləri şagirdlərə öyrənmə tərzlərinə (vizual, audial, kinestetik) görə ötürmək.
  7. Müasir təlim exnologiyalarından tədris prosesində istifadəsinin texnoloji cəhətdən düzgün müəyyənləşdirilməsi müəllimdən peşəkarlıq və səriştəlilik tələb edir.Belə ki, təlim nəticələrini əldə etmək üçün məzmun xətti üzrə standartları reallaşdırarkən forma, üsul seçimi dərsin məqsədinə, tədqiqatın aparlmasına, məzmuna, metod və dərsin tipinə uyğun olmalıdır. Bundan başqa, mövzunun motivasiyası fənnin məqsəd və vəzifələrini, dərsin xarakterik xüsusiyyətlərini nəzərə almaqla refleksiya ilə uzlaşmalıdır.
  8. Füzuli rayon 50 nömrəli tam orta məktəbin direktoru: Günel Kazımova


Комментариев нет:

Отправить комментарий